E-campagne van Gillette

E-campagne van Gillette

Al meer dan 100 jaar lang gebruiken mannen Gillette om zich te scheren, vanuit de visie: ‘Gladdere scheerbeurten met meer comfort waarbij minder haartjes worden overgeslagen. 

Gillette wilde medewerkers uitdagen om voorspellingen uit te brengen voor het EK voetbal van 2020 en ook over het bedrijf. Dat alles met behulp van een unieke poule via Koning Sport.

Nederland vs België

Medewerkers werden verdeeld in verschillende in sub-leagues. Nederlandse en Belgische collega’s streden naast in een algemeen klassement en klassement per land. 


Voorafgaande aan het toernooi kregen deelnemers blazers Nederland of België toegestuurd. Dit om de support extra kracht bij te zetten. Er was nu een strijd tussen Nederland en België.

Poule in huisstijl Gillette

Om het optimale uit de Gillette poule te halen heeft Koning Sport de poule-omgeving aangepast aan de huisstijl en huisstijl-kleuren. Ook zijn diverse  afbeeldingen van Gillette gebruikt en uiteraard kon de poule worden gespeeld via desktop, mobiel en app!


Om er nog een extra Gillette sausje aan toe te voegen werden vragen specifiek gericht op Gillette zoals: ‘Wat is de slogan van Gillette?’

Ook bij jouw bedrijf?

Het succes van Gillette laat zien hoe een voorspellingspoule de beleving en betrokkenheid kan versterken. Wil jij dit ook voor jouw bedrijf? Koning Sport helpt je graag met een op maat gemaakte oplossing.


Contact